Пилотът на Safety Driving Academy Димитър Илиев със Skoda Fabia S2000 спечели тазгодишното издание на рали „Средна гора“ с център Панагюрище. Състезателят успя да удържи на атаката на Крум Дончев (Globul Rally Team) с най-модерния автомобил в нашето първенство – Ford Fiesta R5. Дончев остана на 12,3 секунди от победителя. Трети се нареди Мирослав Ангелов, който грееше от щастие, че застава на подиума до Крум и Митко. Стартиралият с Renault Clio R3 на Тодор Славов търновчанин водеше атрактивна борба с Антон Титов (Citroen DS3 R3 T). За съжаление проблем в преден амортисьор на Citroen-a не позволи на двамата пилоти да продължат битката за най-ниското място на почетната стълбичка.
Едва девет екипажа стартираха в юбилейното десето издание на ралито. Добрата новина е, че всички от тях финишираха и че сериозни инциденти нямаше. Две коли на форлойферите (Citroen Saxo и Skoda Octavia) претърпяха леки катастрофи. Повече внимание обаче заслужаваше лекото произшествие на Миро Ангелов, който се завъртя на 6.предавка в един от най-бързите участъци на трасето. Заради този случай Димитър Илиев за пореден път разкритикува дългите прави, от които състезанието изобилстваше. Заради тях 7-кратният шампион сподели, че не е изпитвал удоволствие, докато се е борил за призовото си класиране. Крум Дончев обаче не споделяше мнението на основния си опонент, като изтъкна аргумента, че и в чужбина се провеждат ралита с толкова бързи отсечки.
Въпреки че зрителите имаха възможност да се наслаждават само по 10 минути на преминаването на екипажите във всеки специален етап, публиката не беше по-малобройна от обикновено, каквито бяха опасенията на много фенове и деятели на моторспорта заради решението надпреварата да бъде проведена в разгара на отпускарския сезон. Много пилоти пък бяха недоволни от голямата дължина на ралито, защото това беше причина за по-високи разходи за участие – само гумите за Skoda-та на Илиев например са стрували около 20 000 лева.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!