Търсиш, кликваш, плащаш: в тези три прости стъпки протича онлайн търговията. Или може би пропускаме последната и най-важната за клиентите – доставката. Именно в нея се включват бусовете и „баничарките“ - или, казано на професионален език, лекотоварните автомобили. А техните продажби ще растат заедно с броя на продажбите в интернет. Това е една от причините в момента всички производители да бързат или да освежат своите модели в класа, или да лансират нови – както прави Opel с Vivaro. Освен че е с променено „лице“, бусът е получил и по-малък задвижващ агрегат – 1,6-литров дизел с един или с два турбокомпресора и мощност от 90 до 140 „коня“. Моторът, както и повечето инженерни решения, са дело на Renault - разработката на модела отново е съвместна разработка с французите. Opel ще се грижи за производството в завода на Vauxhall в Лутън, Великобритания – където се „раждаше“ и първата генерация. Най-мощната версия на задвижващия агрегат върши работата си перфектно: 340 Нм ускоряват буса уверено, а във всекидневието средният разход се върти около 6,5 литра. Дори при 150 км/ч шофьорът и пътникът до него нямат проблеми с комуникацията. Поддържането на тази скорост не е проблем – стига водачът да е достатъчно смел и своевременно да прави корекции при всеки внезапен порив на страничен вятър. Защото система за защита срещу него не може да бъде поръчана дори и срещу доплащане – така че е по-разумно „транспортьорът“ с максимално допустимо общо тегло около три тона да се движи със 130 км/ч.Vivaro е майстор на товаренето – а това е най-важното за него. Освен че побира до три европалета, работливият Opel разполага и със специални отвори в преградата към кабината и седалката до водача, които позволяват транспортирането на изключително дълги предмети. В сравнение с предшественика си новият бус разполага с увеличен товарен обем, следствие от добавените 216 мм по отношение на дължината. Vivaro е станал още по-удобен за водача си благодарение на екстри като иновативната навигационна система с тъчскрийн, която работи много пъргаво. Ъгълът на волана е почти като при обикновен лек автомобил, а средната седалка може да бъде трансформирана в бюро, и така Vivaro да се превърне във вашия мобилен офис, където да разположите комфортно лаптопа си. ИзводVivaro е поредното доказателство, че Opel върви в правилната посока. Моделът не само е станал по-умел „товарач“, но и предлага повече комфорт за водача си - който се очаква да прекарва почти целия си работен ден в кабината. Комбинацията на тези две качества трябва да се превърне в двигател за успеха на второто поколение.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!