Citroen Grand C4 Picasso - кралят на пространството

Общи 03 октомври 2013 | Speed-Press.com A- A+ 9440 посещения | без коментари

По време на изложението във Франкфурт на щанда на Citroen на най-много внимание се радваха прототипът Cactus и новата „бегачка“ на Себастиен Льоб – C-Elysee WTCC. Тези „шевронови звезди“ сякаш леко засенчиха Grand C4 Picasso – който беше най-важната от пазарна гледна точка новост при французите.


Моделът, способен да превозва до 7 пътници, беше представен малко след премиерата на 5-местния си събрат. При по-просторната версия междуосието е нараснало до 2,84 метра, а към общата дължина (4,59 м) са добавени още 16 см в сравнение със стандартния C4 Picasso. Това осигурява повече място в купето, а благодарение на „сваления“ надолу под пространството е допълнително увеличено. „Французинът“ е пораснал и на широчина, и когато превозва петима души, предлага обем на багажника от 645 литра. А щом вторият ред седалки отиде максимално напред, пространството за товари достига около 700 литра и получавате възможността да транспортирате предмети с дължина до 2,75 метра.
Основните черти в екстериора на Grand C4 Picasso са късите надвеси, по-широката следа и ниската линия на покрива. Погледнат отстрани, големият ван изглежда значително „по-изпънат“ от 5-местната версия, а покривът е подчертан дизайнерски от А-колоните до стоповете. Задните светлини са уникални със своята форма тип „бумеранг“. 7-местният модел разполага с изключително голяма остъклена площ (5,70 кв. метра). Благодарение на панорамното предно стъкло в интериора е много светло, а усещането за простор е допълнително засилено.


През нощта LED-светлини в покрива, при отделенията за вещи, при таблетите в облегалките на предните седалки и на вътрешните дръжки на вратите осигуряват атмосфера като в бизнес класа. Още повече комфорт клиентите получават при поръчка на Loungе-пакет с масажиращи предни седалки и „Relax-кресла“ с опори на подбедрениците за всички пътуващи. Отделните дюзи на вентилацията за местата на третия ред са революционни и уникални за класа. Благодарение на мултимедийния пакет Plug&Play с монитори в облегалките за глава на предните седалки пасажерите отзад могат да се наслаждават на любимите си филми.


Моторите ще бъдат много икономични: дизеловите развиват 90 или 115 к.с. и могат да бъдат комбинирани с 6-степенна ръчна или полуавтоматична трансмисия. Разходът им ще бъде съответно 3,8 и 4 л на 100 км. Т.нар. Blue-HDI с SCR-модул и 150 к.с. отговаря на нормата Евро 6. Два бензинови мотора (120 и 156 к.с.) допълват гамата от двигатели и ще консумират съответно по 6,3 и 6,0 л на 100 км. На българския пазар моделът още не е лансиран официално, но е ясно, че цените ще започват от 39 850 лева, а най-евтината дизелова версия ще бъде продавана за 44 644 лева.

 
Ключови думи:   citroen
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте