Audi подобрява R8, въвежда и версия V10 plus и нова трансмисия

Общи 25 юли 2012 | Speed-Press.com A- A+ 8430 посещения | без коментари

Audi успя да направи високоскоростния си автомобил R8 още по-атрактивен и динамичен, доколкото това е възможно. Освен че обновява модела, компанията въвежда топ версията R8 V10 plus, която е с абсолютно нова 7-степенна предавателна кутия S tronic. Подобреният модел ще дебютира на изложението в Москва, което започва в руската столица от 29 август.
Предните LED светлини и новите динамични индикатори отзад вече влизат в стандартното обзавеждане на всички варианти на модела.
С дължината си от 4,44 м, широчината от 1,90 м и височината си от 1,25 м (Spyder - 1,24 м) този ярък представител от гамата на Audi идва и с някои нови дизайнери елементи - радиаторната решетка е боядисана в лъскаво черно и е с хоризонтални хромирани акценти. Бронята също е различна и е с нови въздушни отвори. Като опция за стандартния модел Audi предлага и преден сплитер, изработен от въглеродни влакна, подсилени с пластмаса (CFRP), който е стандартен за R8 V10 plus. Същото важи и за широкия дифузер.
10-цилиндровата версия plus се предлага само като купе и е с маса 1570 кг срещу 1560 кг от аналогичния 8-цилиндров вариант.
Двигателите на R8 са ръчно сглобявани. Както 8-цилиндровия с работен обем от 4163 куб. см, така и 10-цилиндровият (5204 куб. см), са атмосферни високооборотни мотори.
4.2 FSI продуцира максимална мощност от 430 к.с. при 7900 об/мин и макс. въртящ момент от 430 Нм, възможен между 4500 и 6000 об/мин. Съчетан с S tronic, агрегатът ускорява купето от място до 100 км/ч за 4,3 сек и позволява макс. скорост от 300 км/ч (с механична трансмисия съотв. 4,6 сек и 302 км/ч). R8 V8 Spyder съотв. ускорява за 4,5 и 4,8 сек и постига макс. скорост 300 км/ч. Средният разход на R8 V8 като купе с S tronic е 12,4 л/100 км.
Двигателят V10 е с макс. въртящ момент от 530 Нм при 6500 об/мин и макс. мощност 525 к.с. при 8000 об/мин. С него Audi R8 V10 Coupе с S tronic ускорява за 3,6 сек и постига макс. скорост от 314 км/ч. С механична трансмисия данните съотв. са 3,9 сек и 316 км/ч.
R8 V10 Spyder с S tronic изпълнява стандартния спринт за 3,8 сек и постига макс. скорост от 311 км/ч (с механична трансмисия данните са 4,1 сек и 313 км/ч). Средният разход на купето с R8 V10 Coupе с S tronic е 13,1 л/100 км.
Новата топ версия Audi R8 V10 plus развива макс. мощност 550 к.с. и макс. въртящ момент от 540 Нм при 6500 об/мин. Купето R8 V10 plus, обзаведено с S tronic, спринтира от място до 100 км/ч за 3,5 сек и постига макс. скорост от 317 км/ч. Средният разход е 12,9 л/100 км. Вариантът с механична трансмисия има постижения съответно за 3,8 сек, 319 км/ч и 14,9 л/100 км.
Подобреният Audi R8 излиза на европейския пазар от края на годината, като базовите цени започват от 113 500 евро за V8 Coupе, докато R8 V10 plus ще струва 173 200 евро.



Видео

 
Ключови думи:   Audi, cfrp, spyder, tronic
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте