В технически аспект BMW i8 е абсолютна новост за тунерите. Те още търсят начини да накарат електромоторите на подобни хибридни спортисти да „подпалват“ задните гуми - защото „разпилването“ на бензиновите мотори при подобни машини само по себе си не е достатъчно. Компанията GSC (German Special Customs) на първо време се задоволява единствено с промени по екстериора. Развиващото 362 к.с. i8 получава сплитер под предната броня и капак на GSC. Специално оформените прагове подчертават допълнително фините линии на силуета на BMW-то. Може би най-важният акцент в целия проект са ауспуховите накрайници, с които в сериен вид i8 не разполага. Тунинг и от Lumma, Alpha-N и MK MotorsportГерманската тунинг фирма Lumma Design скоро ще предлага на клиентите си различни джанти в размер минимум 20 цола за i8. За да изпълват те оптимално калниците, ще има и по-ниско окачване. По отношение на аеродинамиката Lumma предлага пълна програма: „устна“ под бронята, прагове и допълнителен дифузьор за задницата. За предния капак германците предлагат въздуховод. Alpha-N също разполага с възможности за индивидуализация по отношение на колелата и окачването. По-късно фирмата ще разполага и с антикрило. За бензиновия мотор ще бъде предлагано повишение на мощността (серийно – 231 к.с.). MK Motorsport е друга компания, която се включва в елитарните модификации по i8 – тя предлага преди всичко оптични промени (джанти и аеродинамични компоненти). Много хора не харесват тесните гуми. Именно те бяха причина BMW i8 да загуби ценни точки в директното сравнение, което направихме срещу Porsche 911 на пистата. Тунинг фирмите обаче предлагат решение на проблема – едно от предложенията е на 6Sixty Design в размер 21 цола. Британските специалисти обаче още не дават информация за широчината на джантата.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!