Общо 129 094 автомобила е продала BMW Group през юли, като е регистрирано увеличение от 7,6%. С общо със 17,9% на свой ред са нараснали продажбите на компанията през изтеклите седем месеца от годината. Ян Робъртсън, търговски и маркетингов бос в BMW Group, очаква 2011 г. да е наистина рекордна. 119 992 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce, който влизат в портфолиото на компанията, са били продадени през юли миналата година.
Компанията отново е регистрирала силен ръст в Китай, където през коментирания месец са били 36,1% повече автомобила (18 858 през миналата срещу 13 852 сегашната).
На 23 212 нови коли от марките BMW и MINI възлиза тоталът от миналия месец в Германия.
На динамичните млади пазари компанията е удвоила продажбите си през разглеждания период. В Бразилия те възлизат на 1121 единици (ръст 22,1%), в Русия на 2560 (+53,9%), в Индия - 840 (+57%) и в Кореа -2475 (+94.9%).
Общо 798 590 автомобила от марките са били доставени в света от началото на годината до края на юли срещу 687 249 през миналогодишното 7-месечие.
Най-търсен се оказва моделът BMW X3 с общо 9762 продажби през юли и ръст в размер на 193,2% спрямо аналогичния период от 2010-а.
MINI също продължава своя победен ход, като от марката са били реализирани 20 153 на автомобила.
Положителната тенденция е в сила и при мотоциклетите BMW, като общият брой на продажбите им през юли е бил 11 054, а за първите седем месеца от годината - 71 634, равносилно на ръст от 6,9% спрямо същия период от 2010 г.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!