Astra OPC стана по-динамична отвсякога

Main May 4, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 12200 views | no comments

За новата Astra OPC Opel конструира ходова част с изключително динамична настройка, предназначена специално за справяне със силни странични сили и осигуряване на изключителна управляемост. Тя има за задача да гарантира адекватно поведение на задвижвания от двигател с 280 к.с. и 400 Нм автомобил. Ходовата част, която е оборудвана с амортисьори на ZF Sachs, включва няколко компонента, които подобряват динамичните качества на автомобила. Това са разновидностите на Макферсън елементите, наречени HiPerStruts в предното окачване, мехатронната система FlexRide, механичният самоблокиращ диференциал и спирачките Brembo. Възможностите на окачването се подчертават от 19-цоловите колела, предлагани стандартно с гуми с размер 245/40 ZR.
За да превърнат цялата мощност на двигателя в ефективно задвижване, инженерите на Opel са оборудвали предния мост със самоблокиращ диференциал с механична дискова блокировка.
Мехатронната ходова част FlexRide, която е със специални настройки за нуждите на OPC модела, дава възможност на водача да избира между три различни режима – Standart, Sport и OPC, като всеки от тях предлага уникално и специфично изживяване при спортно шофиране.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...