„Всички в един ритъм“ - дори и след края на световното първенство по футбол BMW, Audi и Mercedes продължават да следват това желязно мото. Гигантите инвестират в производствени мощности в Бразилия, въпреки че автомобилният бум в южноамериканската страна отшумява. Според източници от сдружението на автомобилните производители в Бразилия Anfavea спадът в оборота със 7,3 процента в сравнение с 2013 г. бил свързан с конюнктурата и отмяната на редица данъчни облекчения. В първото полугодие на 2014 на върха традиционно остава Fiat, a VW губи втората си позиция и се свлича до трето място след General Motors. Въпреки това атаката на премиум марките не спира – с оглед на все по-изразената средна класа BMW, Mercedes и Audi по-активно залагат на продажбите на SUV-ове. Компанията с централа в Мюнхен ще отвори новия си завод Жойнвили, Санта Катарина, още тази есен с оглед очакванията на анализаторите за увеличение на продажбите на луксозни модели до 100 000 през 2020 г. да се сбъднат. През 2015 ще последва заводът на Audi в Куритиба, а този на Daimler ще отвори врати година по-късно в Ирасемаполис. Пазарни дялове на автомобилните компании в Бразилия
Fiat 21,62%GM 17,64%VW 17,61%Ford 9,04%Renault 6,95%Hyundai 6,90%Toyota 5,32%Honda 3,89%Nissan 1,96%Citroen 1,88%
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!