Fuji Heavy Industries (FHI)- производител на автомобилите с марка Subaru, обяви подробности за изключително амбициозен петгодишен бизнес план, крайната цел на който е достигането на годишни продажби от 1 000 000 коли през следващите 10 години.
FHI възнамерява да предложи на клиентите си характерните за марката високо качество на продукцията, но ще го развие по отношение на безопасността, технологиите и екологичността.
Силен акцент в цялата програма е и развойната дейност, която е съсредоточена върху три изцяло нови модела и един хибриден автомобил, който трябва да видим на пазара през 2013 година. Актуалното портфолио на Subaru и новите предложения трябва да помогнат на марката да увеличи продажбите си с 40%, като за това ще спомогнат и стартирането на производство на автомобили в Китай и Малайзия.
Продажбените очаквания на Fuji Heavy Industries са следващите пет години са за достигане на ниво от 900 000 автомобила- 380 000 в Северна Америка, 180 000 в Китай, 160 000 в Япония, 60 000 в Европа, 50 000 в Австралия и 70 000 в осстаналите региони.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!