Квотата на Evoque за България изчерпана

Main October 6, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 7500 views | no comments

Най-лекият и компактен Range Rover в историята бе представен вчера пред българските журналисти за тестово шофиране по маршрут София – Бели Искър – София.
Първият градски модел от марката се радва на изключителен интерес от страна на българските купувачи и квотата за България вече е изчерпана, като са продадени шест бройки. В момента „Мото Пфое“, официален представител на Land Rover, Volvo, Jaguar и Ford за страната ни, преговаря с производителите за допълнителна партида. Хитовият модел се предлага на цени от 68 000 лв. с ДДС.
Автомобилът бе тестван както в самото сърце на София, така и на пресечен терен в импровизиран офроуд маршрут и на магистрала, като и в трите ситуации се представи отлично.
Яркият му запомнящ се дизайн определено привлече много възхитени погледи пред площад „Народно събрание“ в столицата.
Range Rover Evoque се предлага с богат избор от двигатели – 2,0-литров бензинов с макс. 240 к.с. и 2,2-литров дизелов с две версии на мощността – 150 к.с. и 190 к.с. Куплират се с шестстепенни механични и автоматични предавателни кутии. Това е първият модел на Range Rover, който дава възможност за избор между 2WD (предно предаване) и 4WD (4х4). Версиите за каросерията съответно са с 3 и 5 врати, като при втората линията на покрива е с 30 мм по-висока.
Представител на Speed-Press има възможността да изпробва качествата на версията Dynamic с три врати, 20-инчови джанти, 2,2-литров дизелов мотор с макс. мощност от 190 к.с., куплиран с 6-степенна автоматична предавателна кутия. Вътре в автомобила ни посрещна черен кожен салон, като предните две седалки са спортно изпълнение с характерни триъгълни „амбразури“ от двете страни на подглавника за по-добра вентилация. Скоростният лост на предавателната кутия е директна заемка от луксозния Jaguar XF и представлява бутон, който избира режима със завъртане, и се прибира като обектив на фотоапарат, когато автомобилът спре. Вътре в купето впечатление правят алуминиевото покритие на педалите, металната тъкан, която обвива централната конзола и перфорираната кожа около волана и лоста на механичната скоростна кутия.
Като цяло интериорът напомня на каюта на луксозна яхта, дори прозорците при втория ред седалки допълват това впечатление. Въпреки че моделът е с три врати, човек с ръст над 1,90 спокойно може да седне отзад, без главата му да се удря в панорамния покрив. Единствената забележка, която имаме към интериора, е липсата на дръжки за хващане на втория ред.
Автомобилът се държа изключително мъжки и стабилно по многобройните завои край Бистрица и Железница. Изпреварванията на къси отсечки бяха като детска игра с него. Широките му странични огледала осигуряват изключителна видимост, като са допълнени със светлинни индикатори за мъртва точка и близки обекти и този факт ни даде огромно предимство при престрояването в града. На офроуд терена, който си беше относително леко трасе, доказа, че макар и „цивилен“, Evoque си остава истински Range Rover с потенциал да ви изведе на трудно достъпни места. На магистралата откъм Дупница също разгърна достойнствата си. Когато натиснеш газта, следва едно 2-секундно замисляне на автоматика, а след него – бързо ускоряване. Воланът е с изключително директно управление. Средният разход, който бордовият компютър отчете накрая, бе от порядъка на 10,6 л/100 км.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...