Основното й предимство: докато при фолирането за по-трудните за облепване детайли като предната броня и задния капак трябва да се подготвят отделни парчета от фолиото, при щатската гумена боя няма такава необходимост. След напръскване върху съответната част се създава цяло парче, което при желание може лесно да бъде премахнато. До момента българските представители на Plastidip са „гумирали“ над 10 автомобила. Най-скъпото им творение е Mercedes-Benz SLR McLaren, но и останалите им клиенти са докарали главно скъпи автомобили (Mercedes-Benz G-класа, BMW X6 и др.). Иновативната боя, която се нанася на 10-12 ръце (при нормалното боядисване до 3), дава възможност за смяна на цвета на автомобила, както и за предпазване на оригиналната боя – което би вдигнало стойността на колата при продажба на старо. По въпроса за градушката – за съжаление Plastidip не може да предпази ламарините по най-добрия начин, но намалява размера на щетите. Фактът, че продуктът се използва предимно за по-скъпи машини, не е случаен – цената за обработката на един автомобил с него варира от 1000 до 3000 лева. Ако искате просто да защитите отделни детайли като предните броня и капак, можете да поръчате да бъдат боядисани само те – и то с прозрачен лак, така че цветът на колата да не се промени.
Агенция Speed-Press
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!